شرایط گارانتی

تعهدات خدمات پس از فروش:

•    مدت زمان گارانتی تعمیرات روی کارت گارانتی درج شده است.
•    لوازم جانبی از قبيل کارت حافظه، آداپتور، ساب ووفر و ديگر متعلقات مشمول گارانتی نمی باشد.
•    مدت زمان گارانتی باتری، شش ماه از تاریخ شروع زمان گارانتی دستگاه می باشد.
•    CDهایی که با دستگاه ارائه می شوند، فاقد گارانتی می باشند
•    تعداد کمتر از سه پیکسل سوخته در حد استاندارد بین المللی و سه عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود.
•    قبل از ارائه دستگاه برای خدمات ، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل پیامها ، عکس و فیلم را از دستگاه پاک نمایید. همچنین کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نمایید. مرکز خدمات در قبال نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارتها هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
•    مشتريان محترم توجه داشته باشند که تاريخ گارانتي مدت زماني است که روي کارت گارانتي ذکر شده و اين تاريخ گارانتي ربطي به تاريخ خريد یا فاکتور فروشگاه ندارد.
•    کارت ضمانت به همراه دستگاه زمان فروش به مشتری ارائه می گردد.
•    پذیرش دستگاه به منزله تایید گارانتی نمی‌باشد . وضعیت قطعی گارانتی پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج در کارت گارانتی و وب سایت مشخص می شود .
•    لطفا در هنگام خرید از سلامت فیزیکی دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

در صورت بروز خسارت در دستگاه
•    مشتری می تواند با دفاتر گارانتی شرکت خدماتی و تجاری تماس حاصل نموده و یا به نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت مراجعه نماید .
•    دستگاه پس از بررسی اولیه و شرایط ضمانت به همراه اظهارات مشتری در سیستم خدمات رسید می شود.
•    کارت گارانتی، جعبه و دستگاه نزد مرکز خدمات باقی مانده و رسید گارانتی به مشتری ارائه می گردد.
•    ارسال دستگاه و مستندات مربوطه جهت بررسی کارشناس فنی به تعمیرگاه ارسال می شود.
•    تشخیص شمول و یا عدم شمول گارانتی توسط کارشناسان مجاز شرکت.
•    اطلاع رسانی از وضعیت دستگاه از طریق ایمیل و تلفن کارشناسان با مشتری انجام می گردد.
•    نتیجه بررسی حداکثر ۷ روز کاری به مشتری اعلام میگردد.
•    تحویل دستگاه به مشتری بین ۷ تا ۳۰ روز کاری می باشد.
•    در زمان تحویل کالا امکان تست جهت اطمینان از رفع ایراد توسط مشتری میسر است.
•    تحویل دستگاه، جعبه و کارت ضمانت به مشتری و دریافت رسید گارانتی.

شرایط تعویض دستگاه :
•    در صورت گذشت سی روز کاری از زمان پذیرش دستگاه و عدم تعمیر دستگاه معیوب ، دستگاه با مدل مشابه تعویض می گردد.
•    در هنگام تعویض دستگاه معیوب، در صورت عدم وجود دستگاه مورد نظر، دستگاه معیوب با توافق مشتری با دستگاهی هم‌ردیف یا مشابه تعویض خواهد شد و مابه‌التفاوت دستگاه قدیم با جدید دریافت ویا پرداخت می گردد.
•    دستگاه‌های تعمیر یا تعویض شده تا اتمام مدت زمان گارانتی دستگاه اولیه تحت ضمانت خواهند بود.
•    چنانچه دستگاهی در طول دوره گارانتی با توجه به شرایط گارانتی خارج از گارانتی محسوب گردد، شرکت خدماتی و تجاری  خود را متعهد می‌داند نسبت به رفع ایراد دستگاه مذکور با دریافت هزینه (با توافق مشتری) اقدام نماید.

 

موارد ابطال گارانتی :

•    دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسپ‌های گارانتی.
•    عدم قرارداشتن در محدوده زمان گارانتی.
•    مخدوش بودن شماره سریال دستگاه.
•    استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی.
•    اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز خارج از مراکز گارانتی مجاز شرکت.
•    هرگونه تغییر در قطعات سخت‌افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه.
•    وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی از جمله خراشیدگی و شکستگی، سوختگی قابل مشاهده، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، استفاده از قطعات و لوازم جانبی غیر استاندارد و نوسانات الکترونیکی در کال و ولتاژ نامناسب.
•    مشکلات ناشی از حمل نامناسب کالا قبل و بعد از ورود و ترخیص به مرکز خدمات پس از فروش.
•    عیوب ناشی از تماس و قرارگرفتن در مجاورت مایعات، حرارت بالا ، سرمای شدید، مواد شیمیایی از جمله سولفاته شدن ، خوردگی، زنگ زدگی و تغییر رنگ، امواج مغناطیسی شدید، گرد و غبار و خاک زیاد و بطور کلی آسیب‌های ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری.
•    نصب نرم‌افزارهای راه‌انداز، BIOS،  برنامه‌های کاربردی، فراموشی رمز عبور ،آلودگی به ویروس که موجب ایجاد اختلال در کارکرد دستگاه می‌گرد.
•    کلیه نرم افزارها فاقد گارانتی می باشند ودر صورت هرگونه خرابی واز کارافتادگی نرم افزاری،خریدار موظف به پرداخت هزینه برای رفع ایراد نرم افزاری و نصب مجدد هریک از نرم افزار خواهد بود.

 

قوانین جدید گارانتی :

•    تطابق محصول با صورت‌حساب، سلامت محصول و سلامت بسته‌بندی تا لحظه تحویل به مشتری بر عهده فروشنده بوده و در زمان تحویل، کلیه موارد مذکور با رویت و امضای مصرف‌کننده گواهی می‌گردد. مصرف‌کننده مجاز است در صورت عدم تطابق، نسبت به عودت وجه یا تعویض آن، درخواست خود را اعلام نماید و فروشنده موظف به پذیرش درخواست مذکور است..
        - پس از تایید سلامت محصول توسط مصرف کننده، فروشنده مسئولیتی در قبال کسری، شکستگی، قری و امثالهم ندارد .
•    کلیه خدمات پس از فروش تعمیراتی و هزینه‌های تبعی از جمله اجرت تعمیر، تأمین و تعویض قطعات، هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل، جابجایی کالای مشتری به محل ارائه خدمت در محدوده شهری در دوره ضمانت رایگان بوده و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه می باشد. مابه التفاوت هزینه حمل و نقل محصول و ایاب و ذهاب در خارج از محدوده شهری در دوره ضمانت برعهده مشتری می باشد. (خدمات دوران تعهد، مجموعه تعهداتی از قبیل تعمیرات، تامین لوازم یدکی و پشتیبانی کالاست برای یک دوره زمانی مشخص که بیش از دوره ضمانت است و از سوی عرضه کننده با اخذ هزینه‌های مترتب ارائه می‌شود.).
•    عرضه کننده موظف است در دوره ضمانت مسئولیت هر نوع نقص یا عیب ذاتی که در کالاهای مشمول فروخته شده وجود دارد یا در نتیجه استفاده معمول از کالاهای مشمول بروز نموده را پذیرفته و نسبت به رفع عیب و ایرادات که مانع استفاده مطلوب از کالاهای مشمول شده اقدام نماید. چنانچه در بازه زمانی ۹۰ روز پس از زمان فعال شدن گرانتی، عیب ذاتی بروز نماید، مصرف‌کننده می‌تواند درخواست تعویض و یا جایگزین کالای خریداری شده را نموده و عرضه‌کننده مکلف است مطابق درخواست مشتری نسبت به تعویض دستگاه خریداری شده اقدام و رضایت مشتری را جلب نماید و در صورت عدم موجودی، نسبت به استرداد وجه پرداختی مشتری به قیمت روز (آخرین قیمت مصرف کننده کالای مشابه در لیست قیمت رسمی شرکت) اقدام نماید. (عیب ذاتی: نوعی ایراد اساسی که خود یا پتانسیل آن از بدو تولید تا تحویل محصول به مصرف کننده در محصول وجود داشته باشد یا ایجاد شود و ناشی از استفاده نادرست از محصول توسط مصرف کننده نباشد.).
        - هزینه نصب و ایاب و ذهاب برای دستگاه‌های دارای عیب ذاتی، به عهده تولیدکننده و واردکننده می‌باشد.
        - در صورت بروز ایراد تکراری در دوره ضمانت، مصرف‌کننده مجاز به درخواست تعویض کالا با کالای نو مشابه، می باشد.
        - قطعات تعویضی و خدمات تعمیری انجام شده در دوره تعهد باید به مدت ۶ ماه ضمانت گردد.
•    در فرایند تعمیر ایرادات ناشی از نقل و انتقال دستگاه و خسارت به هنگام تعمیر توسط عرضه‌کنندگان یا به واسطه آن‌ها بر عهده عرضه‌کنندگان بوده و در صورت درخواست مشتری مشمول تعویض کالا می‌گردد.
•    اگر طی مدت ۲ هفته در دوره ضمانت و ۲ ماه در دوره تعهد، عرضه کننده قادر به رفع عیب محصول نباشد، ملزم به ارائه کالای جایگزین می باشد. در غیر این صورت با درخواست مصرف‌کننده نسبت به تعویض محصول با محصولی نو مشابه و یا عودت وجه (مطابق قیمت روز کالای نو مشابه با کسر استهلاک سالانه ۱۰ درصد بعد از اتمام دوره ضمانت) اقدام نمایند. .
•    تعویض کالا یا استرداد وجه، شامل ایرادات غیراساسی (ایراد در قطعه ای غیراساسی که کارکرد اصلی و بهر مندی مشتری از آنرا متوقف نمی نماید.) و غیرذاتی نمی گردد.
•    حداقل مدت زمان ضمانت این کالا، ۱۸ ماه می‌باشد.
        - مبنای شروع محاسبه زمان گارانتی، تاریخ خرید (در صورت ارائه فاکتور خرید معتبر) و یا تاریخ عرضه کالا به بازار (در صورت عدم ارائه فاکتور) می‌باشد.
        - در صورت عدم رعایت مندرجات دفترچه راهنما، کالا از تعهد گارانتی خارج می گردد.
        - مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت، زمان فعالسازی و حداکثر ۶ ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود.
        - در صورت طولانی شدن زمان تعمیر دستگاه بر اساس زمان تعمیرات تعریف شده، نسبت به افزایش دوره ضمانت و یا تحویل دستگاه عمانی تا زمان تعمیر به مشتری اقدام می‌گردد. به ازای هر هفته تاخیر (بیش از ۱۵ روز) در شرکت، یک ماه به دوره گارانتی افزوده می‌شود.
•    مدت زمان پشتیبانی خدمات اعم از تامین کلیه قطعات یدکی و ارایه خدمات در دوران تعهد حداقل ۳ سال می‌باشد.
        - در دوران پشتیبانی تامین قطعات درخواستی مشتری برعهده شرکت می باشد.
        - کلی هزینه های ایاب و ذهاب و تعمیرات در دوران تعهد(وارانتی) بر عهده مشتری می باشد.
        - در صورت عدم امکان تامین قطعه در دوران تعهد ، شرکت نسبت به ارائه تسهیلات لازم جهت خرید محصولات جدید به مشتری (ارائه تخفیف) اقدام می نماید.
•    مدت زمان پشتیبانی خدمات اعم از تامین کلیه قطعات یدکی و ارایه خدمات در دوران تعهد حداقل ۳ سال می‌باشد.
        - در دوران پشتیبانی تامین قطعات درخواستی مشتری برعهده شرکت می باشد.
        - کلی هزینه های ایاب و ذهاب و تعمیرات در دوران تعهد(وارانتی) بر عهده مشتری می باشد.
        - در صورت عدم امکان تامین قطعه در دوران تعهد ، شرکت نسبت به ارائه تسهیلات لازم جهت خرید محصولات جدید به مشتری (ارائه تخفیف) اقدام می نماید.